Hej bloggen

kul att se dig!

Nu var det ju ett tag sedan jag bloggade. Detta långa uppehåll beror på sjukdom. Det var lite lustigt att jag i förra inlägget skrev att vi gick mot ljusare tider då vi i själva verket gick mot mörkare. Det som hände var att jag blev dålig. Jag fick feber massor med snor och snudd på bihålsinflammation. Men nu, peppar pepper är jag pigg!

Love hann vara pigg i några dagar, samt gå på dagis i två dagar, innan han insjuknade igen. Denna gång skrek han i tre timmar, på natten, och sa ajajajaja, hela tiden och var varm som en kamin. Och precis som vi trodde så hade han fått öroninflammation. Nu ligger han här brevid mig och sover. Jag ska ta och ge honom en alvedon samt flytta över honom till vår säng, ja är man sjuk så får man sova med sin mamma och pappa.

Näste man som är sjuk är Chrill. Han och hans bästa vän toaletten är som ett par nu, ja de gör inget annat än att hänga med varandra. Just det, han är magsjuk!!!!  Jag ber till gudarna att jag och vi andra i familjen slipper detta! Håll tummarna för oss!

Lykke då. Jo, hon har klarat sig ganska bra. Hon har dock en hosta som heter duga och rosslet i halsen är fortfarande kvar, men jag inbillar mig att det blivit mycket bättre. Vi var faktiskt till VC i måndags för att de skulle få undersöka henne då hon lät som en traktor när hon andades. Där fick hon  hostmedicin som faktiskt hjälper.

Nu bara hoppas vi att alla sjukdomar flyr oss och att vi blir friska så att Love kan börja gå på dagis någongång!

NÅgot som jag varit utan nu när jag varit sjuk är smaksinnet. Nu när detväl kommit tillbaka så inser jag ju hur hemskt det är att vara utan det och njuter tillfullo av allt jag stoppar i munnen!

Lite bilder från de sista dagarna:

Vi hann faktiskt med en liten prommis mellan sjukdommarna också.
Här sitter Love i sparklådan.

Alla mina älsklingar samlade för att åka på prommis! Föret var toppen!


Fina Lykke vill inte agera modell


Oj så skojjig du är pappa!


Två sjuklingar!

Japp, det där var några bilder ur kameran.

Sitter och tittar på Lyxfällan på trean, jag skäms! Fy vad pinsam bruden är alltså! Hon lär ju få många killar efter det här programmet....not!! Stackare!

Nu ska jag ta och ge Love suppen för sen ska jag nog ta och käka lite chips!

TJing!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0