Fin fint!

Det gick verkligen toppen på dagis, ja jag vet att det heter förskola, men jag säger dagis iaf, okej, idag! Love nonchade mig totalt och lekte med de andra kidsen istället. Det känns sååå skönt för mig som öm moder att se, ja, nu vet man ju liksom att det kommer gå bra även när jag inte är där och hönsar!

Illamåendet som jag hade igår gick över när jag gått och lagt mig. Jag mår prima idag.

Nu sover Love och jag sitter här och skriver medans jag ammar en hungrig Lykke. Jag känner mig lite sugen på något gott så kanske ska jag lyxa till det med en bit rulltårta som Ellen, Christians mormor, gjort. Den är himelskt god!

Så där ja, nu har Lykke käkat färdigt samt somnat på köpet, nice! Nu blir det gott fika och ensamtid!

Hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0