Feberfritt

Då var det feberfritt här på nygatan, jihoo! Love börjar repa sig, sakta men säkert. Som det är just nu orkar han inte riktigt med sig själv därav massa grin och onödiga fighter. Matlusten verkar också ha infunnit sig igen, skönt för han väger säkert runt 10kilo igen,vår lilla lilla myra....men nu ska han fettbombas!

Idag firade vi Ellen, jag och Lykke åkte och killarna var hemma, det var riktigt mysigt! Ellen hade bakat massor med goda kakor och gjort en supergod tårta. Jag hoppas och önskar att jag kommer vara lika dukgit som henne när jag är 85år!

Nu ska jag borsta gaddarna och sova, är sjukt trött och lite småless faktiskt...Imorogn ska vi på visning, spännande!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0