Varför?

Ja, varför? Varför är jag alltid uppe så sent när Christian är borta? Det är ju inte så att jag gör nyttiga saker som att städa garderoben eller vika iordning tvätten osv. NÄ, jag sitter här, framför tv:n och datorn, och gör ingen nytta alls. Jag borde ju gå och lägga mig så att jag är en pigga och glad mamma imorgon klockan sex när Love slår upp sina blå.

Vad gör jag då framför datorn? Jo, just nu surfar jag barnkläder åt Love. Jag kikar rea på alla möjliga sidor och har hittills hittat några gobitar så som några Acnekläder och lite Cheap Monday. Jag hittade även ett par shoes till mig men jag har inte riktgit bestämt om jag ska slå till än....jag vill gärna rådfråga min husband om vad han tycker först.

Idag har vi varit på öppnaförskolan. Och som vanligt får ju alltid Love ett litet utbrott precis när vi kommit dit, men efter ca trettio minuter är han som vanligt och leker bra igen.  Det var väldigt mycket folk där idag, då är det inte så roligt tycker jag då det lätt blir för surrigt och trångt, men men, det är nog bara jag som bryr mig, Love leker och ha kul han!

Efter öppna åkte vi till mamma och pappa, systeryster och Sigge, som också varit på öppna, åkte också med dit. BÅda våra pojkar somnade i bilen, så Sigge sov i mammas och pappas säng medan Love sov i gästrummet. Då passade vi på att käka lite lunch för att ladda batterierna innan vi begav oss till Birsta City.

När grabbsen vaknat och fått mellis lämnade vi de hemma tillsammans med mor medan jag, Lykke och syster åkte för att förlusta oss i lite realisation. Dagens fynd för mig blev en lampa från Designtorget som hade 75% vilket betydde att jag fick lampan för ca 400pix istället för 1675:-! Sen fyndade jag ett par byxor åt Lykke och ett par vantar till Love från Polarn och Pyret. Sist men inte minst, nästan det som jag blev gladast över att hitta, var ett par nya glasögon från synoptik. Det blev även denna gång ett par Ray Ban fast dessa har silverbåge och är ett par pilotisar. Jag var ju in där för bara några veckor sedan för att köpa dessa men då fanns de inte och personalen kunde inte hitta de heller. Men till min förvåning fann jag de idag och jag som bara skulle kika på nyheterna som kommit. Jaja, jag är iaf superglad! Jag ska dit på fredag för att göra ett nytt syntest, jag tror faktiskt att min syn försämrats ännumera nu. Sist jag gjorde syntestet, -07, hade synen försämrats ganska mycket. Nu kan jag absolut inte vara utan mina brillor, så jag får väl vara en glasögonorm resten av livet jag......Jo, bågen fick man ju för 1:-, snacka om billigt! Jag är så glad!!

Näe, nu ska jag ringa till min man och kärleksförklara mig lite sen borsta gaddarna för att sedan krypa ner i sängen och soova!!

Hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0