Över

Jaha, då var denna helg snart över. Jag måste ju säga att tiden går väldigt fort, nästan för fort! Man hinner ju inte med.

Nu har jag precis duschat och borstat tänderna. Jag tänkte försöka att komma tidigt isäng då jag vet att Love kommer vilja gå upp tidigt tillsammans med Christian imorgonbitti. Love har dessutom börjat bli sjuk. Han har börjat hosta och blivit rasslig i bröstet. Hoppas att det går över under natten.....haha, önsketänkande. Jag antar att det är samma släng av sjukdom som Lykke har. Nåja, vi får hålla tummarna att det försvinner!

Idag har vi varit ute hos Loves farmor och farfar hela dagen lång. Vi kom väl dit runt tio tiden imorse. Då lekte Love lite ute men ville såklart in och leka med farmor. Väl inne så lektes det och jag satt med en orolig Lykke som inte riktigt kom till ro. Så fort jag trodde att hon somnat och försökte lägge ner henne vaknade hon. Så jag fick sitta med henne i famnen hela tiden dock under en kort nap då jag skulle lägga Love inför sin nap. Men så fort Love somnat vaknade såklart hon. Hon har ju inte varit grinig men det är ju jobbigt att gå och bära på henne hela tiden. Det är bara att konstatera, hon sover bäst i vagnen efter en skön prommis. Men gud, nu lät det som att hon är ett jobbigt barn och det är hon ju absolut inte! Hon är världens bästa och skönaste lilla bebis!!

Jaja, efter att Love sovit så lektes det lite till innan min mamma, pappa, syster och Sigge kom på middag. Loves farmor fyller ju år imorgon och hade bjudit in mina föräldrar på lite mat och tårta. Det var mysigt och väldigt gott må jag säga! Vi har ju även turen att få komma och fira den riktiga födelsedagen som är imorgon och även då kanske få smaka på den goda tårtan! :() Men nu kanske ni undrar varför jag äter tårta, jag som bantar och allt. Men så här är det. Jag kan ju för sjutton inte avstå allt gott. Man måste få unna sig annars vore ju livet inte så kul. Dessutom så avstår jag ju allt annat så en liten tårtbit då och nu gör inte så mycket, speciellt nu när jag redan, hör och häpna, gått ner tre kilon! Detta gör mig ännu mera pepp, jag är definitvit på G!!

NÄe, nu känner även jag av min hals, typiskt, jag vill inte bli sjuk!!

Efter klockan sex styrde vi bilen mot buss stationen för att hämta vår älskade Chrill. Eftersom att vi var lite tidiga så gick vi på en liten prommis runt bibblan. Love, den galningen, stoppade nappen i snön hela tiden och sa Mmmmm, tokungen vår! Nu lär han väl få mask också.....

När bussen kom så gick vi och mötte upp daddy cool. Det blev värsta filmscenen då Christian sprang mot oss och Love började springa mot honom och slängde sig i varandras armar, både jag och Chrill fick en tår i ögat, kärleksfilm på hög nivå!

Tänk vad skönt det kan vara att få vara borta från varandra, om så bara för några dagar, för att man ska bli som nykär igen, hhärliga känsla!

Nu ska jag hoppa i säng!

Tjing tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0