Tidningen

Idag var vi med i tidningen. Japp, vi slängde in ett kort på oss och betalade 199kr för det. Vi fick även en bekräftelse om hur annonsen skulle se ut. Den såg okej ut och vi godkände den.

Idag, till vår stora förvåning, har de ändrat annonsen totalt. Det är ju förvisso samma kort men texten stämmer inte alls med det vi skrev. Det står till och med lillebror istället för lillasyster och de har dessutom stavat Lykke med ck. Fy farao för Sundsvalls tidning! Jag har sökt med lyckta och ljus efter ett nummer så jag kan ringa och klaga men ej funnit något. Jag ska minsann ringa de på måndag när det är öppet ochpersonal finns på plats. Då kommer jag berätta om mitt missnöje samt säga att jag vill ha pengarna tillbaks plus att de ska publicera rätt text med bild på oss nästa lördag annars säger jag upp min prenumeration!!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sannie

Vad tråkigt :-( Jag såg att namnet var felstavat. Jag hoppas att ni får tillbaka pengarna!

2009-02-14 @ 12:04:04
URL: http://sannieskogh.blogg.se/
Postat av: syrran och sigge

jo jag såg att Love hade fått en lillebror

2009-02-14 @ 12:53:49
URL: http://karinohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0