Ingen Einstein precis

Har suttit och räknat läkemedelsberäkning så att ögonen blöder....är sjukt trött och har tankarna på helt andra ställen än på talen, disträ är det rätta ordet. Jag tror dock att lite kan ha fastnat men jag har ju två dagar till på mig att pränta in, herregud det är ju viktiga saker att kunna! Minsta lilla fel och det är kört, både för mig och pat....hemska tanke! Men jag gör så gott jag kan och fortsätter att pränta in!

Det är ju inte bara läkemedelsberäkning vi har tenta på utan även farmakologi, där känner jag mig lite mera lugn iaf, har ju två dagar till på mig....ojdå vad jag intalar mig att jag har sååå många dagar kvar att läsa på.... men men, skulle jag inte klara den så vad gör väl det? Då får jag ju bara göra om den, that´s it! Men jag ska göra mitt bästa för det är ju alltid skönt att beta av tentor!

Imorgon ska jag till skolan och plugga med plugggruppen, det ska bli väldigt roligt då jag inte träffad de på ett tag. Men innan jag väl är i skolan ska Love lämnas på dagis och Lykke ska hämtas upp av min mor, japp, hon får vara där hela dagen imorgon. Christian ska på sjukhuset för undersökning, och han blir hämtad innan klockan sju. Jag hoppas så innerligt att han svarat på medicinen! Han blir sövd för att de ska kunna kika på hela tarmpaketet. 

Efter skolan och råplugg blir det middag och födelsekalas hos min mor. Jag hoppas bara att jag kommer kunna slappna av lite och inte bara tänka på plugget. Det blir väl till att sitta uppe halva natten antar jag....men vad gör väl det då det vankas julbord, vårt andra faktiskt, på norraberget på lördag! MYS!

Äh, nu måste jag verkligen gå och sova men jag vet ju att jag bara kommer drömma om farmakologi och läkemedelsberäkning....hur kul är det liksom?!

Avslutar med en bild från samma datum fast förra året.

Världens finaste Lykkebebis! Tänk att ett år har gått sen hon var så här liten, otroligt vad tiden rusar fram!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0