Nu går det undan!

Måste skriva att Lykke kryper nu! Hon är så duktig och snabbt går det! Vår lilla lilla flicka börjar bli så stor!

Vi har precis kommit hem från stugan, ja vi lånade stugan av Christian kusin, och vi har haft det supermysigt! Jag hade gärna stannat några nätter till men eftersom att jag ska jobba imorgon så åkte vi hem. Vi Har ju inte haft med oss varken datorer eller tv till stugan, så vi har verkligen njutit av tystnaden och av varandra såklart! Tvn och datorn gör ju att man ungås lite mindre på kvällarna. Och faktum var att jag inte saknat datorn eller tvn något alls.

Nu ska jag fixa och trixa inför morgondagens jobb.

Jag kommer att bjuppa på bilder någon annan dag, men nu hinner jag inte!

Hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0