Glad Påsk!

Vaknade runt halv sju av en pigg Love som var väldigt sugen på välling. När vällingflaskan var slukad ville han inte somna om, tyvärr. Han ville att Chrill skulle läsa om Alfons och spökena. Chrill tände lampan och läste. Jag och Lykke låg brevid och slummrade och lyssnade med ena örat.

När vi vaknat till lite mer gick vi upp och käkade frulle varpå jag började mitt hallongrottsbak.



Undertiden då jag bakade låg Lykke på golvet och gymmade. Men plötsligt slutade jollret och det blev det tyst . Jag kikade ner och fann detta

En sovandes Lykkeplutta.

Efter baket och när Lykke vaknat till blev det bus i soffan!


När vi busat färdigt och klätt på oss gick vi ut. Vårt mål var att gå till lekparken och leka lite, men när vi väl kom fram ville inte Love leka, han ville bara sitta kvar i vagnen, så vi gick på en prommis istället. Såklart somnade Love efter fem minuters åkande.

Väl hemma igen fortsatte jag mitt bakande. Denna gång blev det kärleksmums.

Christian har visst fattat det här med kastmärke fel och placerat det på hakan istället för mellan ögonen....skämt och sido men det syns väl vem som slickar skålarna....

Efter att Love vaknat upp från sin nap och vi käkat lunch klädde vi på oss och åkte på Eriks. Där fyndade jag ett par skor och Chrill lite stenkakor.

Sen styrde vi bilen mot ICA för att inhandla diverse prylar varpå vi åkte till min mor och far för att käka middag. Love var såklart påskkärring idag med!

Vår söta Lovebus!

Nu ska jag borsta gaddarna för jag är sinnsykt trött!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0