Sol sol sol sol sol

Det är så underbart att solen och värmen äntligen är här!!

Jag och barnen har både hunnit med en promenad med Petra och Wille samt solat min bleka nuna lite. Det blev nästan lite för varmt när jag satt intill huset och solade, men bara nästan för det är ju så härligt med värmen också!

Iaf, när kidsen vaknade gick vi in och käkade lunch och nu väntar vi bara på att min mor ska hämta upp oss. Ja, vi ska dit för omväxlingensskull. Love är ju så pass bra nu så att vi känner att vi vill hitta på något iaf byta miljö istället för att gå här hemma och skrota....

Imorgon är det fredag och mina 27år blir då 28, herregud vad jag blir gammal, snart 30 ju!

Dags att fixa iordning oss för om några minuter kommer mami!

Tjipp tjopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0