Snö

Jag blev alldeles paff imorse när jag nyvaket kikade ut genom fönstret och såg att det SNÖADE! Hallå, vart tog våren vägen?!?!?!?

Less som få, gick vi upp och käkade frulle. Lite mys framför tv:n hann vi också med innan det var dags att klä på oss för att gå till dagis.

Det gick även idag superduperbra att lämna honom, inga tårar bara -bye bye mamma! Han är en jäkel på att prata engelska vår son!

Efter lämning gick vi vår vanliga runda. Jag gick snabbt för jag ville bara hem och lägga mig i soffan med en varm filt över mig. Så där har jag legat och kikat på Efter 10 med Malou innan Lykke vaknade, typ för 10 minuter sen. Ibland är det väldigt, eller okej, ofta är det härligt att vara mammaledig!!

Nu börjar magen kurra så jag ska minsann ta och göra mig en gravlaxmacka!

Tjing tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0