Sjuk

Då var det dags igen. Love har fått feber är snorig och allmänt hänging. Det är ju så typsiskt då det precis börjat gå så bra på dagis....jaja, vi får väl hoppas att det ger med sig snart och det tror jag. Igår hade han 39.2 och idag 37.4 vid tre då jag tempade honom, så jag tror att det bara är en helt vanligt förkylning.

Idag har vi tagit det lungt. Vi har mest bara varit inne och myst. Men när vi käkat lunch klädde jag på oss för att gå en prommis så att ungarna fick sova. Så jag traskade den rundan jag brukar och ungarna somnade sött men istället för att gå in efter prommisen satte jag mig utanför köksfönstret och lapade lite sol. Där fick jag sedan sitta och njuta i ca två timmar innan Love behagade vakna. Då gick vi in och käkade mellis men Lykke hon sov en timma till hon, tröttfisen!

Nu hoppas vi att Love blir frisk snart för det är ju inge roligt när ens lilla kärlek är dålig....

Nu, lite slappning framför tv:n!

Hepp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0