I bakartagen!

Love har fortfarande feber och är snorig, inte roligt. VI har således bara varit inne och hemma idag. Vad har vi gjort då? Jo, jag har bakat, både biskvier, havrekakor samt lagat lasange, husmor värre! Love har softat framför tv:n och ibland gjort ett ryck och lekt lite på sitt rum. Lykke har mest hängt på min mage i babybjörn, jag tror att hon går igenom någonslags utvecklingsfas eftersom att hon vill vara mig så nära hela tiden. Men så länge hon är lätt att ha på magen så gör det ju inte så mycket liksom.

Eftersom att vi varit inne hela dan känner jag att jag måste ge mig ut på en prommis snart  då jag är i stort behov av lite friskluft!

Ikväll är det DH igen,jihooo!

Jag och Christian har börjat fundera lite smått på om vi ska ta och sälja vår bruna UrbanJungle vagn då den knappt används nuförtiden.Någon som är intresserad av att köpa den så säg till?!

Nui ska jag amma!

Tjapp!

Kommentarer
Postat av: Karin

hade du inte kunnat tänkt på det för 4 mån sen??



Jag kanske kan köpa den ändå och sälja min, skulle vara bättre med den nyare varianten...

2009-04-21 @ 18:19:46
URL: http://karinohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0