Funderingar

Tänk att Lykke snart är sex månader, tiden rusar ju iväg!!! Jag helammar fortfarande och har inte heller några planer på att börja ge henne smakisar. Jag har tänkt att så länge hon är nöjd och intresserad så kör jag på med amning, det är ju så praktiskt liksom!

Love är sjuk igen. Jag blir galen, är det för att han börjat på dagis eller är för att han har dåligt imunförsvar?! Som det är nu så hinner han inte ens vara frisk en hel vecka innan han insjuknar igen. Denna gång är det feber, snor och hosta. Jag hoppas att det snart blir bättre för det är inte kul, inte alls!

Båda barnen sover och jag sitter här vid datorn, farmför tv:n och Christian framför den andra. Jag slösurfar och Chrill gör skola, tänk att han snart är färdig, skönt ska det bli iaf, min lilla civilingenjör! Jag håller tummarna att det dyker upp lite jobb för honom bara för som läget är nu är det ganska svart....men det löser sig ju alltid till slut, det gör det!

Imorgon är det Valborg och det ska firas, hoppas bara att Love är lite piggare bara....men det blir grillning med Loves favoriter Calle, Petra och Wille, och förhoppningsvis tar vi en sväng förbi någon brasa också.

Men nu är jag trötter så jag ska nog lägga mig och läsa lite bok för att sedan sussa.

Nattis

Och jag vet att jag är apdålig på att lägga upp bilder, men det tar ju sån tid bara....äh, jag ska skärpa mig, jag lovar! Från och med imorgon ska jag försöka lägga in minst en bild per dag, okej!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0