Dansar

Här hemma lyssnar vi till Hägga och dansar! Det är ju bäst att ladda lite inför ikväll. Japp, ikväll blir det fest, igen! Men under mycket lugnare former än i lördags.

Christian föräldrar kommer hit och är barnvakt till barnen då jag och Christian mfl går ner på Pipeline och lyssnar till Hägga. Jag läste nyss att de börjar spelningen rund 22 och det är ju bra för då har jag hunnit att amma Lykke innan vi går ner. Men jag tror dock att hon får hänga med oss på förfesten iaf. Det blir ju liksom lite roligare för Love att få rå om farmor och farfar alldeles själv plus att Lykke ibland tenderar till att vara en liten grinpick (ibland dock ytterst sällan) på kvällarna. Så hon hänger med, sen droppar vi av henne, här hemma, när vi är påväg ner till stan.

Nu gick precis chrill ner till stan för att inhandla lite bärs och vin så jag ska passa kidsen, nu vågar jag absolut inte lämna Love och Lykke ensamma då Love försökte mörda Lykke, bokstavligt, med en nagelfil för några dagar sen.


När Love och jag dansar går det hett till!

Trött blir man av att dansa!



Kommentarer
Postat av: marika

Hej gumsan!

Hoppas ni får en trevlig helg och att sol och värme kommer upp även till er!

Här hemma donas det för fulllllla muggar=) Alltid lika kul! Gillar erat tyg på er soffa, hör det till? Jag skulle villja klä om min fotölj som idag är i röd manschester, har du något bra tips på tyg?



Stor kram till er!

2009-04-18 @ 08:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0