Bio

Solen skiner och ingen annan är gladar än jag! Det ser dock ut som att det fortfarande blåser väldigt mycket ute men man kan ju inte få allt här i världen...

Igår hade vi det jättetrevligt. Det var en mysig förfest trots att Lykke var lite "knorrig". Vi snackade och drack vin, mmm, det är ju så otroligt bra att råder nya rön om alkohol och amning, I love it!

På väg från förfesten droppade vi av Lykke här hemma där farmor och farfar barnvaktade en sovandes Love. Sen gick vi ner på stan och lyssnade på hägga och tjuvarna. De är ju så otroligt bra!!

NÄr de spelat färdigt gick vi backstage och snackade lite med Hägga för att sedan, gå hem och avlösa farmorn och farfarn. Jag gick dock hem ensam då min man festade vidare.

Båda barnen sov när jag kom hem. Så jag gjorde iordning mig för natten, ammade Lykke och hoppade i sängen. Tror att jag somnade på fem röda faktiskt. Så sen fick jag sova till kvart i sex då Love kom in till oss och ville upp och kika på tv.

Idag ska vi som rubriken lyder gå på bio. Jag och Love, kanske att Lykke och Chrill också följer med, ska gå på knattebio som det heter. Idag visas det en Alfons film. Det kostar 35 kulor och filmen är 35 minuter lång, perfekt med andra ord! Love ser väldigt mycket fram emot att få besöka bion, han pratar hela tiden om att vi ska gå på bio och titta på en jättestor tv. Så det ska bli kul att se hur han reagerar när vi väl är där.

Bäst att röra på sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0