Livet i Fagervik

Jag har precis kikat på första avsnittet av serien Livet i Fagervik. Jag tycker den var riktigt bra faktiskt så den kommer jag nog börja följa, fast kanske inte när den sänds på ordinarie tid, utan på nätet när jag har tid.

Jag har tagit alvedon och sovit en stund samt ätit lite pannkaka. Chrill hade gjort världens finaste och godaste pannkakor! Så nu mår jag lite bättre iaf, jag ligger ju fortfarande  i sängen och vilar samt gråter lite titt som tätt tex i slutet av serien då sonen kom tillbaks,,,,,hahah, dessa hormoner!

Killarna har gått på öppnaförskolan så jag ska passa på att vila lite till innan de kommer tillbaks, då tänkte jag faktiskt försöka att vara uppe lite.

Hej!

Kommentarer
Postat av: Jeanette Ohlsson

Hej på er statsbor! Har ni fått ordning i lägenheten? Jag tänkte om du har lust att följa med till syrran på söndag kl.15 för ett klädparty me&I? Du kan väl höra av dig om du harlust. Madde tänkte höra med Chrille om han vill hjälpa henne att göra ett sånt där fint klädträd? Kramar Moster Jeanette

2008-09-25 @ 11:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0