Partaj i maggen!

Just nu har lilla bebisen partaj i min mage. Det ser ut som att hela havet stormar då min mage rör sig, och det är väldigt mysig känsla, så länge det inte blir för hårda och onda bufflar är jag nöjd och glad!

Ja, nu kom jag ju på varför det är disco magen, jag har ju ätit fyra stycken satsumas, så inte konstigt att lillan har fått energi då! För min egen del så vet jag ju att jag snart också kommer att drabbas, men då inte utav någon discodans utan snarare en sjuhelsike halsbränna.....men vad gör väl det för det ärju såå gott!

Ikväll åkte vi till min faster och hämtade hem växasängen. Den var verkligen superfin. Jag skulle gärna måla den, men Chrill vill nog inte, så vi får väl se hur det blir med den saken. Vi ska provbädda och se hur det ser ut imorgon iaf. Men det är kul att det är en familjesäng så att säga. Den första som sov i den var min farmor, sen har syrran och mina kusiner sovit i den och  nu är det Loves tur!

Jag ska nog ta och sortera tvätten nu, vi har nämligen tvättstuga imorgon mellan 7 - 14 och om jag sorterar tvätten nu och ställer fram allt så kanske Chrill kan gå ner och slänga i de första maskinerna, smart va! Närå, så taskig skajag inte vara, jag vill nog mest bara se hur många maskiner det kommer att bli. Vi har nämligen tänk att åka ut till Chrills föräldrar imorgon på dagen. Chrill ska fixa och trixa med en tavla som vi hoppas blir klar så vi kan få upp den på väggen någon gång. Vi har inte en enda tavla på väggen för tillfället. Tavlor måste ju vara det svåraste som finns att finna iaf om man inte är miljonär! Men jag tror att tavlan som Chrill håller på med kommer att bli riktigt najs!

Jag ska nog ta och stänga av datorn och göra mig redo för sängen nu, jag lånade ju en bok igår och den är riktigt bra faktiskt, och så somnar man ju så skönt när man läst några kapitel. Fast igår låg jag och läste till halv ett på natten och det är inte bra då jag är såå sjukt trött på morgonen efter! Men några kapitel får det bli iaf! Sen fick jag ett mail från bibblan att den tredje boken som jag reserverat också har kommit in  så den ska hämtas någon dag, det är Jens Lapidus senaste bok, Aldrig Fucka upp, tror och hoppas att den är superduper bra, jag tyckte ju om hans första, Snabba Cash iaf.

Dags fför sängen! Men först måste jag leta en bild som Chrill ska ha för att göra om min layout igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0