Vackert väder

Solen strålar utanför fönstret, men jag ligger här,i sängen och tar igen mig lite. Jag började må så illa efter frukosten så jag tog med mig datorn och bäddade ner mig i sängen igen. Killarna har gått på öppnaförskolan så jag kan gott ligga och mysa för mig själv en stund till. Jag tror närmare bestämt att jag ska ta och hämta gravidboken och läsa lite inför förlossningen, tips och sånt, jag känner mig dock väldigt redo, men det skadar ju aldrig att läsa lite till!

Ikväll ska vi på en föreläsning om förlossningen och hur Sundsvallssjukhus handsakar det hela, jag antar att det är något liknande som vi var på både KS och Danderyd men som sagt, det kan ju vara bra att veta hur de tänker häruuppe i norr. Det ska iaf bli skoj att komma iväg lite själv, jag och darling utan lilleman som får vara hemma med antingen farmor eller mormor.

Idag är det även duschdag för mig. Det har blivit så att jag inte duschar så ofta som förut eftersom att det är ett sådant projekt, jag måste ju bli omlåstrad av min make för att genomföra det hela, så jag det ska bli skönt att få ta en lång dusch. Jag kanske ska ta och lyxa till det med att raka ben och armhålor, ja, man måste ju vara, eller jag vill ju vara fräsch när jag ska in på förlossningen! Hahaha! Med de 16 dagar som är kvar så hinner nog håret växa ut igen, för inte kommer hon komma tidiare heller, eller?!

Näe, nu får jag ont i armen av att ligga och skriva på sidan så nu skippar jag det här!

SES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0