Nervös

Här sitter jag i köket och känner mig smått nervös. Nu kanske ni undrar varför och själklart ska jag berätta det! Chrille har bestämt sig. Bestämt sig för att klippa av sig sitt fina hår, chop chop bara! Han har suttit och spanat frillor ett tag och har nu hittat "the one". Herregud, hur ska nu detta sluta? Han kommer säkert bli superfin, men han är ju redan så fin i hans långa hår.

Haha, nu kom Chrill in och sa att han kommer se ut som ett ollonhuvve! Hemska tanke, det hoppas jag verkligen inte, fast å andra sidan så vore ju det inte så dumt det heller! Hahaha!

Jag mår toppen, har inte mått så här bra på länge känns det som. Ingen värk i ryggen och magen börjar känna sig lite mindre tung och jobbig. Det hänger nog ihop med mitt välbefinnande förtillfället. Men det är skönt att må så här bra som jag mår nu! Dessutom är det ju bara 26 dagar kvar, längtar, längtar, längtar som sjutton efter vår lilla plutta!!

Dags att klä på mig för att sedan GÅ ner till stan!

Happy dag på er!


Avslutar med en liten bild på min hårfagre man och vår underbartsöta son! Älskar älskar!



Kommentarer
Postat av: Sannie

Du måste lägga ut kort sen på hur frisyren blev. Det var länge sen man såg Christian i kort hår :-)

2008-11-01 @ 19:33:26
URL: http://www.sannie.se
Postat av: Karin

du har ju inte skrivit nåt...



Håller med, lägg in en bild på nya frillan =)

2008-11-02 @ 22:43:42
URL: http://karinohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0