Lilleman sover...

men han blev säkert väckt av att jag fick ett sms nu, fan, att jag alltid glömmer stänga av ljudet på mobilen! Nu blev jag ju nyfiken vem det var, måste kila och titta, vänta så länge!

Äsch, det var bara Christian som ville berätta vad jag kunde äta till lunch, snälla killen min! Men jag vet redan vad jag ska käka, bruna bönor och stekt fläsk som svärmor hade med sig häromkvällen, mumma!

Love sover ju nu och ni kanske tycker att det är lite väl tidigt för det, och yes, det är det. Men vi ska till ögonläkaren vid ett idag och då var det här det enda alternativet annars skulle jag få dras med en grinkille, och det ville jag ju inte! Dessutom så klev vi ju faktiskt upp kl sju imorse också, så inte undra på att han somnade gott vid halv elva då.

Hos ögonläkaren ska de äntligen undersöka hans tårkanal. Han har ju ända sedan han varit en bebis haft problem med ena tårkanalen, eller förresten det var båda ett tag också, men nu är det bara den ena. Detta har medfört att Love haft ett varigt öga som ibland varit väldigt sårigt och hemskt, uscha, men nu har det, peppar peppar, på sista tiden, varit ganska bra, jaja, vi får väl se vad farbror doktor säger idag, de är ju aldrig fel att bli undersökt en extra gång!

Eftersom att Chrill hoppade in och jobbade dag så följer min mor med. HOn var faktiskt snäll och avbokade sin sjukgymnasttid för att följa med oss och det känns grymmt skönt! Jag är ju inte världens smidigaste och piggaste nu så det skadar aldrig med lite extra hjälp!

Just nu singlar det snöflingor ner, mysigt! Jag hoppas det kommer mera, mycket mera!

Det är nog bäst att jag tar och klä på mig nu för jag måste se till att bli klar innan jag väcker Lovegos! Hm, undra sa flundra vad man ska ta på sig bara......ni kanske förstår att mitt utbud på kläder inte är det största just nu....helst vill jag ju gå omkring i myskläder, men men, det skadar ju aldrig, för självkänslan, att klä upp sig lite heller!

Ses!

TVÅ VECKOR KVAR!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0