Hembesök av BVC

Idag fick vi besök var vår BVC-sköterska. Vi satt och pratade länge om allt och ingenting samt vägde lilla Lykke. Trots att vår lilla skatt bajjar flera gånger per dag hade hon gått upp bra i vikt och väger nu 3540gram.

Jag säger det igen,det  är en snäll tjej som vi fått, peppar peppar, hon sover fortfarande mycket, dock gjorde hon ett undantag och var faktiskt vaken en bra stund när Petra och Calle var här på middag. Det är ju så konstigt det där, man har liksom väntat sig att det kommer bli sjukt jobbigt med en nyföding, vaknätter, mycket gråt och skrik. Och så blir det inte så, utan vi får sova mycket och märker knappt av vår lilla skatt. Nu ska jag kanske inte skriva så mycket mera om detta då det kanske snart vänder, men jag måste säga att läget just nu är ganska skönt!

Nu sa min kära precis godnatt så jag ska faktiskt ta och hoppa i sängen jag med!

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0