Film

Nu ska jag ta och krypa ner under filten och se på film, kanske hämtar jag ett glas julmust också.

Inget nytt har hänt på bebisfronten heller, hon buffar ibland på ganska hårt men det är väl bara för att göra mig påmind om att "snart så kommer jag ut", eller?! Jaja, tids nog kommer hon ju ut...jag skriver ju hon eftersom att de sagt att det är en flicka men det kan ju faktiskt komma ut en liten kille också, de har väl haft fel förr. Jag blir, oavsett kön, väldigt glad om bebisen är frisk och hel, bara den kommer ut någon gång!!!

Jo, sjutton vad det har snöat idag. Vid tvåtiden snöade det flingor stora som snöbollar men bara i fem minuter för sen slutade det. Det är dock lite synd att det är lite för varmt för snön att ligga kvar, för slasket kan jag gärna vara utan!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0