Äntligen!

Nu är ALLA julklapparna inhandlade! Gissa om det känns skönt?!?!?!  Det är så härligt att veta att man är färdig så nu slipper man springa runt med en nyföding på stan och leta klappar. Istället ska vi mysa på här hemma med pepparkakor, lussebullar, glögg och annat gott samt snusa på liten bebis! MYS!

Appropå glögg. Imorgon släpps årets upplaga av blossaglöggen. Detta ska jag naturligtvis inet missa så jag kommer, säkert tillsammans med en massa andra människor, stå och vänta på att bolaget ska öppna, japp jag ska stå där klockan 10 då de öppnar! Kalla mig tant, men jag vill så gärna ha denna glögg!

Det har annars varit en mysig dag men nu börjar jag känna av min rygg så jag ska ta och vila mig lite framför tvn innan det är läggdags!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0