Nu är jag moster!!

Igår kväll föddes lilla Sigge! Han var 50cm lång och vägde 3350gram. Han har en massa svart hår och är så söt så! Hoppas att jag får träffa den lilla prutten snart, ikväll eller imorgon kanske.

Just nu så ska mamma och pappa åka till sjukhuset för att skjutsa hem den lilla familjen. De ville visst inte stanna kvar längre. Christian, Karins kille, fick inte plats på sjukhuset så då tyckte de att de kunde vara hemma istället, och de har ju så nära till sjukhuset om det skull vara något.

Det hade iaf gått bra, utan bedövningar och bara med lustgas förlöstes lilla Sigge! Duktig lillasyster jag har! Hon måste ju brås på mig..... :)

Nåja, nu ska jag ta och käka lunch med mina älsklingar! VI har precis varit ute på en skön prommis, men i det alltför kalla vädret....hua, värmen kom tillbaka tack!

Ikväll drar vi till Loves farmor och farfar. Vi planerar att stanna där i några dagar nu så att de får rå om oss ett tag! Lyxigt värre att kunna byta lite titt som tätt!


Herregud vad jag bloggar, tror kanske att jag fått tillbaks lite blogglust. Ja, sen blir det ju lättare att blogga när Chrill tar hand om Lovegos också!

Jaja, seeeS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhhh!!!!! GRATTIS till din syster!!!! Hälsa så mkt. Nyfiken på o se kort på den lille krabaten=)
Härligt!!!!
KRAM!

2008-05-15 @ 19:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0