Dagar!

Om 2 dagar fyller Love 1år!

Det är 177 dagar kvar tills bebben beräknas komma!

Vi har 240 dagar kvar att ta ut föräldrapenning för Love!

Det är 28 dagar kvar tills vi ska gå på Ultraljud!

Dagar, dagar, dagar.....ja, de går och går, ibland gå tiden så fort, för fort, tänk att vår älskade lilla prins inte är så liten längre.....ja, tiden går fort och det märks på barnen!


Idag har vi varit på avslutningfest för kyrkis. Dagen spenderades i den häftiga lekparken på norraberget. Varken jag eller Christian hade varit där förut så det var kul att se den roliga lekparken! Dit kommer vi absolut att åka fler gånger i sommar!!

När barnen lekt ett bra tag gick vi in i stugan där vi blev bjudna på mat. Barnen fick varmkorv och vi vuxna fick potatissallad, rostbiff och sallad. Vi satt och mumsade och småpratade varpå vi avslutade dagen med en tjickabom! Sen fick barnen en fin tavla att sätta upp i sina små rum.

Gissa vem som somnade så fort vi satt oss i bilen, just det, unge herr Jansson. Först sov han en timma i bilen, sen skulle mor ha bilen så vi flyttade över honom till sängen och där fortsatte han att sova en och en halvtimma till. Jag och Christian var också trötta så vi sov tillsammans med Love i sängen, och snacka om att vi var utvilade när vi vaknade!

Nu på eftermiddagen har jag lagat mat. Först skulle vi göra skagenröra och bakade potatisar, men potatsiarna var slut så det blev räkpasta istället, och det var inte fy skam vilja lova, gott gottitgottt!!

Efter middagen klädde vi på oss för en tur i skogen. Love älskar att sitta i ryggsäcken på pappas rygg och promma i skogen. Så vi gick först en tur sen gick vi hem och lekte på gården. När vi lekt en timma så gick Love, scott och Christian en prommis till i skogen. De har precis kommit hem så nu ska Love får kvällsgröt för att sedan hoppa i säng!

Det är nog bäst att jag går och hjälper min kära man!

Vi mår toppen och verkligen njuter av vår ledighet tillsammans!

Jag har bilder att lägga in men det får bli en annan dag för jag orkar inte idag!

Tjenamoss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0