och så kom tåget...

och ut kom daddycool!

I fredags förmiddag blev jag och Love in skjutsade till centralstationen för att möta upp daddy. Vi stod på perrongen och tog emot honom med öppna armar! Efter ett litet puss och kramkalas stegade vi mot MAX för att käka lunch. Det var gott det!
image368
Love leker på MAX. Kolla in killen med de schyssta Ceap Monday jeansen!

När var väl hade ätit upp och var mätta och belåtna kom Loves farmor och hämtade oss. Men innan vi åkte hem svängde vi förbi och sa hej till Hanngrens, de hade en fin hund tyckte Love!


Ja, sen har dagarna gått och vi har myst och pyst mest hela tiden. Vi har ju längtat efter daddy så mycket!

I fredags hade vi myskväll med ost och kex. Detta avnjöts till Let´s Dance.

I lördags tog vi bilen och åkte till min farmor och farfar. Där bjöds det på Lax, pressad potatis och god sås, mumma! Systeryster dök också upp samt min faster, farbror och kusin med pojkvän. Vi skulle kika på Melodifestivalen men skippade den och kikade på Hockey istället,  HEJA TIMRÅ!!

Efter den goda middagen så fikade vi, sen åt vi lite godis, lite chips och lite mer av ALLT! Man äter alltid så jäkla mycket när man är hos min farmor och farfar, man mår nästan lite dåligt när man åker därifrån....men man vill ju inte heller säga nej, för då är man ju storbjuden! :)

Efter hockeyn var slut så fortsatte vi att kika klart på Melodifestivlenoch jag tycket att rätt låt van! Trallvänlig liksom! Hon kommer säkert att vinna hela skiten!

Igår söndag, jobbde jag mellan 7-12. Det var så kul att få träffa de gamla goa igen! Hoppas jag får jobba under påsk också!

Efter jobbet åket jag hem och blev serverad lunch, varpå jag blev trött och la mig och vilade på golvet med Lovegos. Men det blev inte många minuter för sedan var det dags att gå ut på en prommis. Love somnade nästan på en gång, trött plutten!

Idag ska vi in till city och luncha med Nella och Oscar, Frallan är på dagis men Love hoppas att de kommer kunna leka i eftermiddag när dagis är slut!

Love sover nu, men så fort han vaknat ska vi stoppa in lite lunch i hans mage för att sedan åka. Oj, nu vaknade han!

Ha en trevlig dag!

Så här går det när busiga Love är i farten!
image369

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej!

Nu har jag aaaaantligen skaffat mig en blogg!
kika in pa denna adress...

www.arezelius.blogspot.com

Kraaam

2008-03-19 @ 13:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0