Vi tog bilen....

Vi tog bilen och styrde den till huset där min älskade man och Loves far bor nu när han jobbar, alltså hos sina föräldrar. Eftersom att Chrill jobbar 12 timmars skift så är det bäst att han sover där de 4dagar då han jobbar. Han får då sova ostört utan att någon liten lilleman väcker sin pappa! Då kanske ni undrar hur det går för mig som helt plötsligt får klara sig själv. Jag kan säga att det går hur bra som helst, har man den bästa och snällaste sonen så går allt bra!! :) Men jag ska absolut inte sticka under stolen att vi saknar honom enormt mycket! Men i en relation tror jag att det är bra att man får sakna varandra ibland och inte alltid vara tillsammans som helan och halvan!

Nu har jag precis käkat lite klappgröt och det var helt sjukt gott!  Jag tror bestämt att jag ska ta och borsta gaddarna för att sedan plocka fram morgondagens kläder och sen natta kudden. Det är så smart att plocka fram kläderna dagen innan jobb för då kan man ju sova ännu längre! Jag ska nog ställa klockan på 06:15 för då har jag 20 minuter att klä på mig och göra frulle för att sedan åka till jobbet då jag börjar klockan 07:00.

Denna vecka kommer jag att jobba tisdag, onsdag och torsdag, alla dagarna jobbar jag mellan 07-12, så det blir fina fisken det! Ska bli såå skönt att få komma ut och jobba lite! Mormor är snäll och är barnvakt nu när Chrill jobbar!

Men nu ska jag gå och jag hoppas att jag kommer drömma om bebisen i natt!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0