Gummistövlar och vindsvåning

Efter ultraljudet i morse styrde vi bilen mot Birsta City. Vi hade som uppdrag att inhandla ett par gummistövlar till Love. Jag hade dessutom sett ett par schyssta där. När de var köpta strosade vi omkring i affärer, det är ju rea överallt men jag hittade dock ingenting, inte likt mig måste jag säga!

När vi hade strosat färdigt åkte vi till Max och åt lunch sen raka vägen hem till vår gospojke som var hemma med farmor och farfar.

Väl hemma fick Love prova sina nya stövlar och de passade perfekt! Love började då bli lite grinig så vi bestämde oss för att gå ut på en prommis. Precis i det ögonblicket började det hällregna! Vi fick tom vänta i några minuter innan vi kunde ge oss ut på äventyr. Vi var dessutom tvungna att ta på oss regnställ, gummistövlar och paraply för det verkligen forsade ner! Love fick inte prova sina stövlar då, ja, han var så trött så han somnade när vi hade gått några minuter. Men däremot nu är han ute och "test går", det ser ut som att det går jättebra!

Ikväll ska vi åka och titta på den där vindsvåningen som jag skrivit om förut, det ska bli mycket spännande! Om den ej passar oss så funderar vi på att sätta in en egen annons i tidningen och blocket, det är ju alltid kul att se vad som erbjuds!

Vi har även bestämt vilken syskonvagn vi ska ha och det blev en sån som på bilden fast hel svart.


Nu ska jag surfa vidare!

Tjing tjing!



Kommentarer
Postat av: karin

jag är sååå avundsjuk på din lilla tjej i magen, jag hoppas hoppas att jag oxå får en flicka nästa gång, tyvärr dröjer det ett bra tag innán jag får veta... Roligt i alla fall med en till tjej i familjen!

Kram banan

2008-06-23 @ 22:45:41
URL: http://karinohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0