Busungen Love!

Som ni kanske förstår så var Love i farten på förra inlägget! Nu är han dock på golvet och leker så jag snabbar mig på lite.

Jo, vi åkte ju till BVC för att Love skulle få sin spruta mot MPR samt vägas och mätas. Han väger nu 9200g och är 79cm lång! Han följer sina kruvor fint så det är inget att oroa sig för.

När det var sprutdags så fick jag ha honom sittandes i mitt knä. Då tog sköterskan och blåste såpbubblor som Love tittade på och då passade doktorn på att sticka honom i benet. Han reagerade knappt utan satt och försökte ta bubblorna istället! DUKTIG KILLE!

Nåväl, nu har vi precis käkat middag och ska iväg på kalas. Det är min faster som fyller år så vi ska dit och fika go´fika!

Nu gråter plutt så jag måste kila!

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0