Älskade värme!

Vi njuter av sommarvärmen som råder nu!

Igår åkte vi ut till långsjön och hälsade på Romös i deras stuga. Det var supermys. Vi badade, fikade och hade allmänt trevligt! Love är ett riktigt blötdjur, han är inte rädd för fem öre utan spatserar långt ut och vill gärna ta sakerna som är på botten varpå han åker ner under ytan men trots det så blir han inte rädd eller ledsen, tuff kille!

Idag har vi bara varit hemma hos min mor och far. Vi har badat i poolen och i vattenspridaren. Jag och Christian köpte för ett tag sedan en vattenspridare som ser ut som en blomma. Den sprutar vatten hej vilt och Love loves it! Okej, jag ska väl erkänna att jag också tycker att det ganska kul!

När vi badat och lekt klart så åkte vi upp till min brors familj och hälsade på. De går liksom och väntar på att storken ska komma med Elicias lillebror, han är beräknad till imorogn så vi håller tummarna på att han kommer inatt! :)

Nu sover Love sedan en halvitmma och jag sitter här och väntar på Chrill. Han har åkt till affären och handlat en massa gotta, är sugen på vattenmelon och cola samt chips och dipp, mumma!!

Annars mår jag och magen toppen, fast att det är så varmt så klarar jag mig väldigt bra! Jag ser till att svalka mig med jämna mellanrum och det är nog det som gör susen! Tänk att det bor en liten bebis i min mage, helt otroligt och som vi längtar efter henne!

Jag ska väl lägga in lite pics också men nu kommer Chrill så jag prioriterar lite gotta framför att lägga upp bilder nu....pregnant brud som jag är!

Tjenis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0