Soliga söndag!

Nu sitter vi här, Love och jag, på golvet och leker. Ja, han leker och jag knappar på datorn. Om jag ska vara ärlig så håller jag på att leta resor till sundsvall. Det suger liksom i magen efter alla nära och kära där uppe. Vi får väl se, jag håller på att budar på en biljett från tradera, så om jag vinner den, drar jag och Love norrut!

Solen skiner här idag. Vi funderar på att gå ut på en prommis efter lunchen. Jag känner att jag behöver tanka lite sol, så jag blir pigg och glad, gladare! :)

På sjukfronten så är Christian bättre, han har inte lika ont i kroppen utan mest halsen. Det är bra! Han vill ju vara pigg och fräsch inför skolan imorgon, han ju absolut inte tid att vara hemma och vara sjuk! Tänk att han går sista terminen nu. Vad tiden har gått fort! HÄRLIGT!

Igår kikade vi på två filmer. I AM LEGEND & THE HEARTBREAK KID. Båda var sådär, så jag ger de två solar av fem möjliga.

Näe, nu är det dags för att käka lite lunch!

En liten bild på vår sötis från igår:
image256
Trumma på trumma.....(Love har på sig julklappskläder som han fått från Madde och Nicke. Tack och bock!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0