På resande fot

Japp, det har vi varit! Igår morse tog vi vårt pick och pack och drog till Södertälje och besökte Emma och hennes lilla son. Det var såå mysigt. Vi åt gott och kikade på film, Underbar och älskad av alla. Jag tyckte dock att filmen var sådär, men helt ok, så den får 2 solar av 5 möjliga.

Jag och Love sov även över där och det gick så bra, Lovegubben är ju en sån snäll kille! Han sov dessutom mycket bättre än vad han brukar göra och jag antar att det var för att han fick ligga med mig heela natten lång. Mys mys!

Nu har vi för några timmar sen kommit hem. Darling kom nästan samtidigt och han hade med sig pizza hem, då det blev vår middag det, gott gott! Nu har även Love fått gröt, så nästa stopp blir badrummet, där tänkte vi knöla ner oss i badet tillsammans allesammans!

Efter badet är det sleepingtime för lilleman och på spårettime för oss vuxna!

Ha en trevlig kväll allesammans!

PUSS OCH KRAM


Kommentarer
Postat av: syster

inget foto på emmas bebis? jag är nyfiken! =)kanske att jag kommer ner den helgen för jag ska förmodligen på kurs den 13e. får veta mer på måndag

2008-01-19 @ 12:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0