Morgonprommis!

Nu har vi precis kommit hem från en morgonprommis. Det var mycket skönt! Idag är det ca 4-5 minusgrader och ganska mulet, men helt ok om ni frågar mig!

Nu ligger Loveplutt i vagnen och sover. Jag ska då passa på att hoppa in i duschen för att göra mig iordning. Idag är det ett IKEAbesök som står på listan. Där ska vi möta upp några kompisar till Love och ta en fika, det blir mys!

Inatt var första natten för operation avvänjning av vällilng på natten. Det gick faktiskt överförväntan. Love vaknade endast klockan fem. Då fick han välling såklart. Vi har sagt att efter 22 och fram till 05 får han ingen välling, men efter de klockslagen är det fritt fram för välling. Vi måste ju få sova på natten! Så äter gör man på dagen och sover gör man på natten!!

Bara för att det gick så bra inatt kommer det säkert gå åt fanders inatt...nåväl, jag får ju ändå inte åka hem (enligt Christian) förräns han är avvänjd..... :) Nåväl, jag förbereder mig för det värsta så blir det säkert bra!

Nu ska jag hooppa in i duschen, men innan dess får ni några bilder från vår prommis!

image264
Mys i vagnen!

image265
Mammas tröttplutt!

image266
Ett vykort över Kovland, the place to be!

image267
Hej mitt vinterland!

Dags för duschen!

Tjingeling, tingeling!

Chrillo, du finns i våra tankar!

Kommentarer
Postat av: Carro

Meh!JAG är ju oxå hemma nu!=) Vann min biljett på Tradera för 11 kr..;) Kortet över Kovland ska jag sno å förstora-jag SKA tillbaka dit!Ser ju både ditt å mitt ex-hem!KRam!

2008-01-29 @ 21:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0