Hemma pga vård av sjuk man...

Christian är sjuk. Han har ont i halsen och är hängig, stackars liten. Vi blir därför hemma idag, ingen loppis. NÅgon måste ju ta hand om honom, och eftersom att jag lovade att älska/hjälpa honom i nöd och lust, så är det mitt kall nu när det är nöd...

Just nu ligger båda mina älskilngar och sover, Love på balkongen och Christian i sängen. Jag sitter således här alldeles själv, härligt! Jag tror faktiskt att jag ska ta och se en film. Ja, det ska jag göra. Jag ska se sicko och det är NU!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Mami

Ja det finns inget värre en sjuka män, men inte något bättre än friska män. Så håll ut och pyssla om honom så blir han nog snart bra.Puss och kram. mamma.

2008-01-27 @ 09:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0