Bilder från dagen som varit

Jag bjuppar på några bilder från dagens besök på Birsta City. Det blev lite shopping. Två par bodys och ett par byxor till Lovegos. En tröja och klänning till mig!

Bilderna togs när vi avnjöt en sublim lunch på donken!

image270
Mammas lilla tjockis tycker om cola!

image271
Systeryster ville inte vara med på bild.....
image272
men det ville jag!


När vi kände oss färdiga på BC så styrde vi bilen till min farmor och farfar. Vi kände oss sugna på lite go´fika och kaffe! Vi slog bara en signal och sa -sätt på kaffekokarn fö nu komma vi!

När kaffet var uppdrucket sa vi, syster och jag, båda i kör -hä va götte kaffe hänne!

image273
Love gosar med min älskade farfar, här sjungandes ro, ro, ro till fiskeskär....mången fiskar finns de där, en åt far, en åt mor och en åt lille vicke vire....

Nu ska jag fortsätta att packa!

Godnatt och sovgott!

Pussiluss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0