Älsklingen min

sover sedan en timme sött i sin säng. Han somnade till min stora lycka innan kl 20 då Stjärnorna på slottet började. Så jag har nu avnjutit den sista delen smaskandes på nonstopgodis och vatten, huur gott som helst! Nu sitter jag här och surfar runt, läser mail och njuter av egentiden min, ja, utan man och barn. Med korten på bordet är det ganska skönt att bara få vara ensamen och göra precis vad jag vill, kissa själv....lyx!

Jag tror faktiskt att jag ska ta och plocka iordning lite här hemma för att sedan och och lägga mig. Imorgon antar jag att jag kommer få ta hand om Loveplutt större delen av dagen då daddycool kanske inte kommer vara i toppform....

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0