169:-

kostade det att knäppa kort till körkortet idag, var inte det dyrt så säg! Jag tycker det var skit dyrt för ett enda kort! Jag fick ju förvisso 6st men alla ser ju likadana ut....jag kommer att använda 2 av 6, ett till körkortet och den andra till ett nytt pass. Men vad ska jag göra med de andra fyra?!

Förutom att knäppa kort så handlade vi en barnvakt, en superfin tröja till daddy, en ny datormus, handskhållare till Lovesvantar och mat. Vi är mycket nöjda med våra inköp.

Idag till middag lagade daddycool jättegod mat. Bulgur, soltorkadetomater, kantareller, kikärtor, charlottenlök och oliver. Till detta även en cremefraichesås, mycket gott må jag säga!

Nu är det dags för mig att tappa upp ett bad till killarna!








Katarina Jansson


Tjingeling tingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0