-17 grader

Idag är det kallt här, hela minus 17 grader! Tur att det är varmt i huset då. När vi sedan går ut på vår dagliga prommis är det bäst att man klär på sig varmt från topp till tå!

Jag, Love och min lillasyster ska åka till Birsta City idag, ska bli kul att gå och strosa lite i affärer och vem vet kanske kan man fynda en eller annan grej!


Igår gick jag och Love tillsammans med Nella, Oscar och Frans på kyrkiset som ligger i stan. Det var superkul det! Många barn och föräldrar var det där, hela 61st räknade en av ledarna ihop. Det var kul tyckte Love, så kul att vi funderar på att gå på fredag också! Jag kan tyvärr inte lägga in några bilder då min kamera fick slut på batteri...

Efter kyrikset gick vi lite på stan. Detta passade perfekt då Love somnade så fort han satte ner rumpan i vagen. Jag köpte en fin tröja till mig själv.

När vi var färdiga på stan gick vi upp till Nella och Oscar, där bjöds det på pasta med god pastasås till, gott som attans var det!

När sedan barnen lekt av sig lite så blev det bad för hela slanten! Nella, Frans och Love satt och plaskade tillsammans!
image268
image269
Frans, Love och Nella myser i badet!


Ja, jag kanske ska berätta hur det går för oss med vällingavänjningen. Jo tack, det går faktiskt riktigt bra! Love får sista vällingflaskan vid 22-snåret och sover sedan som en stock till 05 då han får en till. Jag kan säga att vårt mission är avslutat! Eftersom att jag får en mer sammanhängande sömn är jag således en mycket gladar och piggare mamma!

Nu är det fulle som står på schemat!

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Angela & Stella!

Hej svejs!
Gud vad mysigt ni har det=) Härligt!!!
Skönt att det går bra med natt-vällingen. Låter precis som Stella. Får en skvätt vid tio o nästa runt fem.
Ses snart hoppas vi.
KRAM!

2008-01-31 @ 11:06:45
URL: http://minstjerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0