Tyst i vårt hus

Det är tyst i vårt hus nu. Love ligger och sover, alla tv- och radioapparater är avstängda, det enda som hörs är det surrande ljudet från datorn. Det är ganska härligt med andra ord, avslappnande. Jag låtsas som om att jag vore helt ensamen hemma, ingen annan utom jag finns, underbart! Men så fort jag skrivit detta vet jag ju, att det snart kommer börja grymta och stönas inifrån sovrummet, busungen är vaken och jag är återigen tillbaks i verkligheten! Men jag gillar min verklighet, mitt liv! Mina killar är de bästa! Men ibland är det skönt att drömma sig bort....

Vaknade som vanligt vid halvåtta, Love sov fortfarande men jag var tvungen att gå ner till tvättis. Gick med tunga steg upp, tog på mig det jag hittade, pyjamasbraller, linne och en kofta, en ful sådan. Satte upp håret i en svans och begav mig ner till tvättis. Slängde i tre maskiner och gick upp och la mig med mina killar igen. Pussades med den stora killen och lillkillen vaknade snabbt, han ville också vara med och tjusas. Så vi ligger och tjusas några minuter innan det är dags att gå upp och käka frulle.

Love var såå duktig, det märks att han börjar bli fiskis nu då han åt upp rubb och stubb!

Idag blir det innedag igen....jag vet inte vad vi ska hitta på faktiskt, leka och pyssla lite kanske. Åh, bara för att man inte får gå ut så vill man sååå gärna gå ut och gå! Men jag får vänta tills Chrill kommer hem. Då ska jag gå en lång och skön powerwalk!! LÄNGTAR!

Igår då. Efter att middagsbestyren var avklarade tog jag mitt pick och pack, hoppade upp på cykeln och cyklade med en rasande fart till simhallen. Väl där simmade jag i 45min, härligt för kropp och själ var det! Det är otroligt vad man hinner tänka mycket på 45 minuter. Jaja, det var iaf väldigt mysigt, så jag ska nog köpa ett kort där, jag kommer absolut att gå dit fler gånger!!

Nu ni, kom posten, så jag ska gå och kika om jag fick något roligt!

Ha en trevlig dag!

En liten bild på vår lilla sjukis från igår.
image313
Klappar på fällen, mysig och mjuk!
image314
Love leker och kikar på barntv.

Hej svejs i lingonskogen!

Kommentarer
Postat av: Mami

Lillpluppen ser så allvarlig ut, dom fina pöskinderna är borta.Men han äter väl upp sig igen nu när han piggar på sig.Jag är så himla trött och slut, det är nog för att jag varit sjuk sen jul.Du har haft tur som hållit dig frisk fast alla varit sjuk runt om dig.Ha det bra och vi syns snart.Mamma..

2008-02-19 @ 11:39:48
Postat av: lillsyrran

vad skönt att han börjar bli pigg igen. kram från oss

2008-02-19 @ 11:59:36
URL: http://karinohlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0