TGIF!

Sköna fredag, tack för att du äntligen är här!

Gårdagen då. Det blev varken restaurang eller biobesök, vi kände att vi inte ville lämna, en sjuk och febrig son, som var väldigt mammig och pappig, hemma. Vi lagade därför middag och myste hemma istället. Kyckling med pesto och pasta, mumma! Till efterrätt avnjöts mina hjärtformade chokladebeskvier, de blev väldigt goda må jag säga!
image308image309
Th: mina chokladbeskvier och tv: mina älsklingar som är fikasugna!


Natten då. Jo, den har väl gått sådär. Love har varit ledsen och haft väldigt hög feber även i natt, lite hostig och snorig har han blivit också. Men vi överlevde natten, även denna natt fick jag sitta och sova med honom på mitt bröst, men allting går, för vad gör man inte för sitt lilla barn!

Nu på morgonen vaknade vi vid halv nio och Love var så gott som feberfri, bara 37.6. Det känns väldigt skönt! Nu hoppas vi på att det går åt rätt håll iaf, och att han är frisk som en nötkärna innan helgen är slut!

Till frukost åt han en halv protion med gröt och drack lite pärondryck, så om vi har tur så har även matlusten infunnit sig eller åtminstonde håller på att infinna sig!

Både mormor och Love sover nu, skönt för mig som ska ta och röja upp efter dagens frulle samt hoppa in i duschen. I eftermiddag åker min mor hem, men innan hon gör det tänkte vi gå och kika lite på stan och shoppa lite. Love, nä han får inte följe med, han får minsann stanna hemma med daddy som slutar klockan tre idag! JIHOO!

Nu ska jag gå och röja lite!

Trevligt helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0