Snö!

Jag blev så glad i morse när jag vaknade och kikade ut genom fönstret. Det var alldeles vitt ute på marken! Hoppas, hoppas att det ligger kvar ett tag nu bara....
image274
Snö på vår balkong!
image275
Jag ser det snöar....



Natten har varit toppen. Love somnade vid 20 och vaknade 08, duktiga killen! Nu har vi käkat frulle och busat lite eller mycket kanske. Love var alldeles slut så han fick hoppa i overallen för att sova skönt på ballisen!

Chrille sitter och gör läxa och jag sitter och surfar lite, har plockat och rensat lite i Loves garderob också, kan ju behövas då han växer med rekordfart!

När Love vaknat och vi alla har käkat lunch ska vi inte till centrum en sväng, måste byta barnvakten vi köpte då den gått sönder....sen skulle jag vilja gå på åhlens och kika om de har någon rea på underlakan, både till oss och Loveplutt.

Ikväll får vi gäster som ska käka middag med oss, det blir mys det! Sitter och funderar på vad jag ska lagar bara....hm....indiskt kanske!

Näe, nu ska jag kika på ett avsnitt av den nya serien Gossip girl!

Tjingeling!

Eller förresten, innan jag bloggar ut får ni sen en liten bild på badpojken Jansson!
image276
Vår fina lilla gosse! Mamma och Pappa älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0