Powerwalk och nötmix

Jaha, då sitter jag åter här igen....vad har jag gjort sen sist då?! Jo, jag har varit UTE och prommat, det var bara såå härligt! Solen sken i mitt bleka nylle och vinden smekte mina varma kinder. Jag gick en låång prommis i rask takt, en så kallad powerwalk med stavar och musik i öronen såklart!

Väl hemma hade daddycool och lilleman lagat middag. Så efter en snabbdusch belv jag serverad, lax med råstekt potatis, morötter och lök, mumma!

Efter middagen chillade vi alla tre i soffan ett tag, sen var det dags för Loves kvällsgröt. Även då åt han bra! Sen fortsatte vi att kika på tv varpå Love somnade i min famn.

Jag har precis kommit hem från ICA, var tvungen att gå ner och handla frukostgrejjer samt lite gotta! Till mig köpte jag nötmix och till Chrill, chips. Därför sitter vi här, jag och min älskade man, framför tv:n och datorn och smaskar för fulla muggar!

Ses i morgon!

Tack och godnatt, over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0