Min lilla grinLove!

Nu när plutten somnat ( 19:00) så måste jag ju lägga in en liten bild från när jag och Lovegrin lekte på köksgolvet idag!
image318
Mammas och pappas finaste kille!

image319
Tittut!


Sådär ja, nu var snart denna dag över också! Herregud vad tiden går fort, vilket jag tycker är väldigt härligt för snart får vi ju främmande för att sedan åka upp till norr och vara där i tre härliga veckor! LÄNGTAR!

Imorgon är det alltså fredag igen, känns som att jag har fredag hela veckan lång när man är mammaledig liksom, men det är ändå något magiskt med fredagar. Jag har således suttit och skrivit handlingslista över vad som ska inhandlas inför helgens festligheter.

På lördag kommer min mami och papi, alltså Loves mormor och morfar, förbi en sväng. De har vägarna förbi så de stannar på middag och lite mys för att sedan resa vidare, det blir mys det!

Nu ska jag ta och chilla lite framför tv:n!

Tjing tjong!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0