Jobb

Efter att våra morgonbestyr var avklarade tog vi bilen och styrde den mot Lidingö. Där träffade vi min vän M. Vi satte oss på ett café och tog en kaffe. Eftersom att Love somnade i bilen och även fortsatte att sova när jag flyttat över honom till vagnen, kunde jag och M sitta och fika och snacka ostört. Minuter blev till timma och Love fortsatte att sova, så vi högg in på lunchen också! Precis när sista tuggan var tuggad och svald, vaknade lilleman. Ibland har man tur! Då var det Loves tur att få något i maggen.

Efter cafébesöket gick vi och strosade lite i Lidingöcentrum innan vi bestämde oss för att åka hem samt att M skulle hämta sina sötnosar från dagis. Då kom jag på den briljanta idén att vi skulle åka och hälsa på daddycool på skolan. Så vi spänndefast oss och gasade till KTH.

Väl framme busade och fikade vi lite till. Love gjorde allt för att charma daddys klasspolare! :) Vi blev väldigt glada då daddy sa att han skulle åka hem med oss, alltså flera timmar tidigare än vad han brukar, daddy är bäst!

I bilen påväg hem somnade lilleplutt och fortsatte även att sova i barnstolen när kommit hem. Då passade jag och min älskade man att ligga och kramas i soffan. Så efter en halvtimmes mys vaknade plutt och var sur och hungrig.

Love fick mat, jag matade honom, och Chrill städade. Sen lekte vi tillsammans innan Chrill började laga mat, good pasta och sås blev det!

När vi ätit färdigt lekte vi lite till och sa hejdå till daddy som skulle åka och spela dodgeball.

Klockan 18 kvällsgröt och 19 var det dags för godnattsaga. När vi läst färdigt sa vi godnatt och släckte lampan. Och jag tror att Love somnade innan jag hade gått ut ur rummet, han var såå trött, inte ett enda grin eller gråt! DUKTIG KILLE!!!!

Nu börjar let´s dance.....

Tjing tjing!

JO, vi har fått en bilbarnstol från Christians föräldrar, såå snällt, tack och bock!

Men just ja, imorgon ska jag jobba för första gången på evigheter, ska bli sååå kul!!!

Soo Loooong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0