IKEA och MAX

image287
I väntan på att brudarna skulle komma! Love myser i sin nya jacka!

Idag har vi tillsammans med Angela och Stella varit på IKEA. Det blev ett oplanerat spontanbesök där idag då Loves matstol gick sönder. Alltså den har inte gått sönder sönder, utan det är mer så att själva läderremmen har släppt. Detta ledde till att jag i rättans tid han få tag i Love innan han trillade i marken! Huga, så skraj jag blev! Nu är jag dock väldigt glad över att vi köpt en ny stol. Han sitter som en prins i den, men framförallt sitter han säkert!

På vägen till IKEA så somnade våra små och vaknade lagomt tills vi kom fram. Vi bestämde då att lunch från MAX skulle sitta bra i magen. Och oj, så gott det var!

299313-284 299313-285
På MAX finns det roliga saker att leka med!

Efter besöket på MAX styrde vi stegen mot IKEA. Där gick vi runt och strosade och jag njöt av att det inte var så mycket folk. Jag får rysningar bara jag tänker på hur det brukar se ut på helgerna....men jag måste bara säga att jag tycker IKEA måste ta och göra lite förändringar och komma med något nytt. Jag tycker att det är samma gamla sortiment som har varit i evigheter. Jag vill ha lite nytt och fräscht!
image286
Hela gänget på IKEA! (kolla in min "handföring" av kameran, fotproffset Jansson?!?!)

NÄr vi var färdiga på IKEA så åkte vi hem och ICA var vårt nästa stopp. Där inhandlades dagens middag samt två semlor. Man måste ju faktiskt käka en semla på självaste fettisdagen!

Nu ligger Lovegos och sover, ja, han har nog sovit i nåon timma så jag och daddycool ska kika lite GG och pussas!

Imorgon är det Barnvagnsbio med de ovannämnda som gäller, det blir supermys det! Jag kan tänka mig att våra små nyfikna barn kommer tycka att det är väldigt spännande!

So long!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej,

Du har en bild på en svart vagn tidigare i din blogg, är det en bugaboo? fast det ser inte ut som en sådan?? Undrar egentligen bara vad det är för typ av vagn.
Vi väntar vårt andra barn o skulle behöva något enklare i den stilen.

2008-02-06 @ 11:56:20
Postat av: farmor

Längtar efter er!!!

2008-02-07 @ 09:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0