Gårdagen idag!

Godmorgon!
image288

Jag hade tänkt blogga igårkväll men orken fanns inte där, så jag gick och lade mig istället. Men när jag väl ligger i sängen så kan jag itne somna, ligger och vänder och vrider på mig ett bra tag. Då bestämmer jag mig för att läsa lite bok. Jag hinner knappt lästa två kapitel då jag känner hur mina ögon blir tunga varpå jag lägger ifrån mig boken och somnar skönt!

Natten har faktiskt gått bra. Jag trodde inte det eftersom att Love varit en liten gnällspik nästan hela dagen. Jag vet inte vad det är men han har även börjat äta dåligt igen. Han liksom kniper ihop munnen, blundar och fäktar med armarna. Man verkligen ser på honom att han INTE vill ha! Vem vet, han kanske är i någon förändringsperiod helt enkelt. Imorse åt han dock gröten med god aptit vilket var skönt!

Igår var vi då på barnvagnsbio tillsammans med Stella och Angela. Det var trevligt. Filmen de visade var väl kanske inte den bästa filmen jag sett.(vi såg dessutom inte slutet då våra barn inte hade ro i kroppen och var hungriga) Jag tycker även att det var ett konstigt filmval av SF. Den var liksom för invecklad och krävde för mycket uppmärksamhet, vilket jag tyckte var lite svårt då Love var en gnällis och vi var tvungen att gå ut ibland. Jag tyckte även att det var lite för mörkt inne isalen samt den där mittenpausen på en kvart hade de kunnat tagit bort. Ja, då blev det ju ännu mer långdraget. Nu låter det som att det inte alls var mysigt, men det var det! Så visst blir det fler barnvagnsbiobesök, men då kanske när de visar en annan typ av film och inte en krigsfilm! :)

Lite bilder:
image289
Stella och Love på sin första bio!
image290
Oj. vad det fanns mycket spännande att titta på

image291
Tyst, för nu börjar det! WOW!

image292
Man blir hungrig av att gå på bio. Angela och Stella på O´larys, mumma!

image293
Vatten är gott!

image294
Våra sötnosar somnade sött i väntan på tuben hem...det är jobbigt att gå på bio! :)

image295
Lovegos avslutar sin dag med ett skönt bad med pappsen! Kolla in mittbenan som Love har!

Idag ska vi träffa Carro, det blir mys det! Men eftersom att Love är så nyfiken på allt som rör sig samt har svårt att komma till ro när det är mycket folk runtomkring honom. Så ger jag honom lunch innan vi åker och träffar henne.

Nu måste jag ta hand om gnällisen!

Tjing tjong!

Katarina


Kommentarer
Postat av: Mami

Vilken mysig dag ni hade igår.Att dom inte visade en komedi istället.Bilderna på barnen är jättefina.Ha det bra, mamma.

2008-02-07 @ 11:55:34
Postat av: syster

jasså, finns det bäbisbio oxå? hade jag aldrig hört talas om, trevligt =) han ser glad ut love, imorgon ska vi mäta magen för första gången, blir spännande. hälsa C, kram från oss

2008-02-07 @ 12:49:00
URL: http://karinohlsson.blogg.se
Postat av: farmor

Mina solstrålar,ni är underbara!

2008-02-07 @ 19:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0