Fläskpannkaka!

Middagen är i ugnen, Love leker med daddycool och jag sitter här och väntar på att klockan ska blir kvart över fem, då middagen ska vara klar.

Även fast vädret var grått och tråkigt var det ändå så skönt att få komma ut och gå snabbt i den lite kyliga luften! Jag var alldeles svettig när jag kom hem, härligt!

Jag vet inte vad som har tagit åt mig men jag har liksom fått ny energi, kanske har att göra med att jag börjat käka vitaminer igen? Eller är det för att våren knackar på vår dörr? Jaja, jag är iaf en mycket pigg och glad mammaoch fru nu! Jag tror till och med minsann att jag ska fortsätta med mitt lilla projekt som jag har börjat med, ja, man måste ju slutföra det man börjar på!

Nu ska jag kika till maten!

See yaa!

Kommentarer
Postat av: farmor

Igår var det varmt och soligt här. Jag kände mig också ovanligt pigg och glad, kanske är det våren som är på väg.

2008-02-21 @ 08:51:08
Postat av: Carro

Ååååh va jag saknar er nu!Lilla Love har ju blivit som en drog för mej nu, trots att vi setts så få gånger..Säg gärna till när du har tid å lust för en dejt igen.På hemmaplan funkar perfekt för mej om det passar er bättre.Kram!

2008-02-21 @ 12:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0