06:30

Det var då som Love behagade att vakna, så det var bara att upp och hoppa! Så nu sitter vi här, på golvet framför tv:n och leker samt kikar på barntv, myys! Christian har turen att få sova ut idag, ja han går ju alltid upp så tidigt på vardagarna då han ska till skolan, därför förtjänar han en låång och skön sovmorgon!

När han väl har vaknat, är det dags för mysfrulle tillsammans, undra vad jag ska hitta på för något, kanske amerikanska pankakes, äggröra, juice och nybakta scones kanske! Japp, det ska jag överraska honom med!

Det ser ut som att det blir en härlig dag idag, himlen är iaf blå, eller börjar det att mulna på?! Hm, det återstår att se, men jag hoppas på finväder!

Idag ska vi in till centrum hela familjen, mysa runt i alla affärer, ta en fika och byta jeansen som jag köpte till Love igår. Ja, vi ska bara ha en mysdag tillsammans helt enkelt! Sen på eftermiddagen kommer ju min mami och papi hit, och då blir det middag och bus!

Så här sitter vi nu, jag och min underbara son:
image323

image324

image325


Nu är det dags att gå baka lite scones till daddycool!!

Vi önskar er en trevlig lördag!

Tjingeling tingeling!


Kommentarer
Postat av: Mmmmm

Hej hej!
du ditt recept pa scones skulle jag vilja ha!

Mumma!

Kramilam

2008-02-24 @ 10:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0