Så där ja!

Nu är Loves och min väska packad inför Sthlmstrippen. Det ska verkligen bli skönt att få komma hem till sin egen lägenhet trots att det bara är för några dagar. Här, hos min mor och far, går vi verkligen varandra på nerverna just nu. Det är ju inte så konstigt heller, vi har ju bott här sen i början på maj. Tänk vad liten Love var då om man ser hur honom nu. Då hade han två tänder, nu åtta. Han kunde inte gå vilket han gör med räserfart nu. Och inte för att tala om hur duktig han blivit på att prata och utrycka sig. Ja, det har hänt så mycket under en sån kort tid, min lilla kille har blivit stora killen!

Jaja, jag längtar iaf i hjäl mig tills vi får nycklarna till vår nya lägenhet! Som Christian sa: - Då ska vi stanna hemma i vår lägenhet och inte åka någonstans på en månad, minst!

Dagen idag har spenderats hos min farmor och farfar. Vi tog bilen och åkte dit efter frulle och dusch/bad. Där har vi ätit, fikat lekt både ute  och inne, sovit, plockat rödvinbär, hälsat på grannarna, först Agda och Gustaf och sen Rolf och Ingabritt, det var kul tyckte Love! Så nu ligger vi här, trötta och utslagna efter en supermysig dag! Jag ska väl ta och släcka lampan och sova lite också, måste ju vara pigg imorogn då vi ska åka bil så långt.

Inatt jobbar Chrill sista natten för detta skift sen är han ledig i 8 dagar! MYS!!

Nu säger jag Go´kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0